HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS FUTÁRSZOLGÁLATTAL
A megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja házhoz, vagy helyezi el valamelyik GLS csomagponton.
Címzettek részére fenntartott GLS Ügyfélszolgálati telefonszám: 06-29-88-67-00, +36-20-890-0660
Szállítási költségek:.
Utánvétellel
900 Ft-tól – 11999 Ft-ig 1500 Ft
12.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes
Fizetési módok:
készpénz
Utánvétes fizetési mód választása esetén a megrendelt termékek ellenértékét
és a szállítási költségét, a csomag átvételekor kell készpénzben fizetni a futárnak.
Bankkártyás fizetés
Utánvétes fizetési mód választása esetén a megrendelt termékek ellenértékét
és a szállítási költségét, a csomag átvételekor kell bankkártyával fizetni a futárnak.
Előre utalással
900 Ft-tól – 9999 Ft-ig 1190 Ft
12.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes
Előre utalás fizetési mód választása esetén a megrendelt termékek ellenértékét és a szállítási költséget átutalod,
az összeg beérkezése után adjuk fel a csomagot. Átvételekor már nem kell fizetni a futárnak.
Megrendelését 5 naptári napig tartjuk raktáron, ezután automatikusan törlésre kerül.
Személyes átvétel
900 Ft-tól 0 Ft
Fizetési módok:
készpénz
Megrendelés összeállítása és a telefonos egyeztetés után, készpénzben kell fizetni telephelyünkön.
Telephely (nem üzlet): 1141. Budapest, Mogyoródi út 120.
előre utalással
Megrendelés összeállítása után, e-mailben értesítünk az átutalás adatairól. Az összeg beérkezése után, pedig telefonon időpontot egyeztetünk a telephelyünkön való átvételről.
Telephely (nem üzlet): 1141. Budapest, Mogyoródi út 120.
Megrendelését 5 munkanapig tartjuk raktáron, ezután automatikusan törlésre kerül.
Megrendelésed díjmentesen, értékhatártól függetlenül átveheted Budapesti telephelyünkön
Cím: 1141. Budapest, Mogyoródi út 120.
12.000 Ft feletti vásárlás esetén, ingyenes kiszállítással kedveskedünk Önöknek!
A futárszolgálat munkaidőben szállítja ki csomagját, ezért kérjük,
olyan postacímet adjon meg, ahol ebben az időszakban át tudja venni (ez akár munkahely is lehet).
Lehetősége van a 17 óra utáni átvételre is több mint 500 GLS csomagpontnál.
A csomag átvételi pontokról, követésről és egyéb információkról az alábbi linken
tájékozódhat: GLS Csomagpontok GLS csomagkövetés
GLS Ügyfélszolgálati telefonszáma: 06-29-88-67-00 vagy +36-20-890-0660
Ügyfélszolgálat
Cím:1141. Budapest, Mogyoródi út 120.
Telefon: +36 30 569 7374
Megrendelőink által igénybe vehető GLS kiegészítő szolgáltatások
Kézbesítés munkaidő után vagy GLS CsomagPontban
• A csomagot a GLS depóvárosokban igény szerint munkaidő után is kézbesítjük
(17-20 óra között). A GLS depóvárosok listáját megtalálja a www.gls-hungary.com. honlapon.
• A csomag címzettjének rendelkezése alapján a megrendelt áru GLS CsomagPontokban is
átvehető. A kijelölt csomagátvevő helyek listája elérhető a www.csomag.hu honlapon.
• Három kézbesítési kísérlet.
Értesítés
• SMS-ben és/vagy e-mailen értesítjük a címzettet a csomagszállítás megrendelését
követően.
• Az első értesítés tartalmazza, hogy a címzett csomagja belföldön a következő
munkanapon kiszállításra kerül, továbbá a címet és az esetleges utánvét összeget is.
Kézbesítési időablakot adunk
• A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár
megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást.
Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
Lehetőségeket kínálunk
• Már 15 perccel a kézbesítési kísérleteket követően elektronikus értesítést kap a címzett
és interneten rendelkezhet a csomag további sorsáról. Az internetes linket és
a belépéshez szükséges jelszót SMS-ben és/vagy e-mailen küldjük el a címzettnek.
Választható megoldás a rugalmas kézbesítésre
1. Kiszállítás egy új időpontban
2. Kiszállítás egy másik címre
3. Csomagátvétel egy kiválasztott GLS CsomagPontban
4. Személyes csomagátvétel a legközelebbi GLS depóban
5. A csomag átvételének visszautasítása